Followers

Sunday, August 16, 2009

6 tahun sudah..

aku nak wat announcement. arinih 16 ogos adalah anniversary aku yg ke-6 ye. emmm...cepat je rasa masa tu berjalan kan. alhamdulillah life kami bertambah ok. dah ade rumah sendiri. keta sorg sebijik. duit walaupun tak banyak tapi mencukupi. makan pakai sume cukup. ape lagi yg nak mintak lagi? nak dapat anak, Allah dah beri. syukur sesangat. sume ni reazeki dari Nya. harapan di hati agar perhubungan ini berkekalan hingga nyawa terpisah dr badan. kasih sayang yang tercipta hanyalah untuk kalian. walau macam2 badai melanda. menjeruk rasa memendam hati. tapi terpusing sana terpusing sini last2 berbaik jugak. kalau kasih mmg untuk kita, ingatan di hati saja kita sudah merasainya. moga Allah memberi kesejahteraan dan keberkatan hidup kepada kami, aminnn..

5 comments:

Siti @ nurie said...

tahniah..dah 6 tahun dah erk..siti baru masuk 3 tahun..mentah lagi..hik hik

farah hamirdin said...

thanks siti. walaupun dah 6 tahun tapi baru jek dapat 1st baby. rezeki berkat kesabaran..

fahuda.ude_8 said...

6 thn ek? mc br thn lps je aku jd pengapit ko...

fahuda.ude_8 said...

dh 6 thn ek?? rasa mcm br thn lps je aku jd pengapit...hee..

farah hamirdin said...

a'ah. patutnya yg tukang apit tuh dah lepas gak. ini bertaun2 sampai pengantin dah beranak dah..pengapit tak kawin2 lagi, isk3x..

About this blog