Followers

Sunday, December 13, 2009

the milestone

faris 3 bulan - dah ada bunyi2
4 1/2 bulan - pandai meniarap
5 1/2 bulan - pandai menjulur & 'terbang tak bergerak', mula makan nestum
6 bulan - demam panas 2 minggu
7 bulan - merangkak, mula duduk, memanjat...ade gigi!! batuk sesema, demam panas,
campak! makan bubur, buah lembut, dah pandai cakap 'dada, te..te..a-boo,
a-goo, mamama, nak air (sila pecaya), elleh..tak..tak..' (haha..vocab dah banyak)

kulit makin besar makin putih. rasanya masa baby dulu gelap je kulitnya. takpela ngikut ayahnya..putih! badan pun makin tinggi. kalu beli baju dah takleh ikut umur dia. kena beli saiz lebih besar sebab dia panjang. baju yg umur dia dah sendat dan pendek (ikut ayah jugak. ayah tinggi). oh ye, dia dah pandai mengerenyet2 muka. macam muncung mulut, tarik hidung dan mata kecik..dapat bayang tak? cute sangat bila dia buat camtu! and..dah laju bile merangkak dan mencungkil2 lantai yg senang terkopek tu. kena alas dengan tikar getah nak tutup. haha..tak dapat nak bayang camne dia bila umur setaun sok. dah nak kat besday nih. dah ade kaki, lari sana lari sini. nanti mesti banyak ngikut ayah and nenda keluar. gi kedai la, gi jenjalan la...tau dah.

i'm so happy!!


1 comment:

nazaTIMsuria said...

lama lg la beday faris! :P hehe
kompem beday die gempak

About this blog