Followers

Thursday, July 9, 2009

aktiviti tadika 4


harini aku nak tunjuk la camne gaya bebudak nih bererobik. kalu hari rabu biasa diorg pakai t-shirt. saje je pakai sehari dlm seminggu. sebenarnya arituh beli sebab nak guna masa sukan. dah abis sukan pun pakai jela tak kisah bila2. ape agaknya gaya diorg nih..yang atas nih pulak time diorg main kat kawasan permainan. maaf la ye. tempat bermain pun ala2 di padang pasir. alat permainan pun nampak dah tak cun. almaklumla..nak beli yg cantik macam tak berbaloi. bukan murah benda alah tuh! tak berbaloi sebabnya budak kat tempat aku nih mmg tak ramai. jadik cam tak balik modal. tak macam branch aulad kat tempat lain. (err..ni tadika aulad ye. takde kena mengena ngan aulad genius)


ha..yg nih muka berderet tunggu keta memasing waktu nak balik. kebetulan sumer cam berpakat dok situ ramai2 tunggu keta. cam baik je memasing ye.so, aktiviti kraf kita pada hari ini ialah anyaman. penat la aku menggunting and memotong garisan2 anyaman ye tuan puan. saje carik pasal sebab bebudak ni pun mmg nak guna. memula mmg bagi arahan suh ikut selang seli biar bagi nampak cantik. bila lepas tu arahan pun tah kemana, sumer main hantam saja nak masuk kertas ikut suka. ha, lantak korg la ye nak masuk selang bape ke. janji korg punya keja sendiri. err...ade gak yg suh cikgu anyamkan.

2 comments:

Siti @ nurie said...

eh, farah buka tadika sndiri eh?...bloh tuntut ilmu ngn farah ni...siti baerkira2 nak buka gak next year....

farah hamirdin said...

siti, farah keja ngan mak. dia yg open the tadika. ni cawangan dia di kajang. ade blog tadika dia link tepi.

About this blog