Followers

Monday, June 15, 2009

janganla ikut!!!

aku cukup tak suka kalu aku g nyoping ke gi belek2 baju kat kedai ke ade je salesgirl ngikut blakang aku. dahla ikut tak ingat nak bagi space kasik org selesa nak pilih ke hape. diorg ingat aku nak sangat ke ambik baju2 tuh? dari nak pilih and belek2 baju langsung hilang minat nak beli.

aku banyak kali la gak pandang2 muka budak salesgirl tuh beberapa kali. kalu ade yg sopan and mesra alam dia akan tanya camni.."akak nak beli ape?" aku plak jawab camni.."takpela..nak tengok2 dulu". pepaham sendiri la kasik aku masa nak tengok2. ini ikut montot aku macam dia kena rantai ngan badan aku, ape kesss!!!

ade skali tuh kat nilai 3..aku nengok kedai nih jual baju2. aku minat kedai jual baju nih. slalunya masuk and suka belek2. kalu ade bekenan mmg terus beli. tapi ade sorg minah salesgirl nih buat camtulah..ikut tak ingat. rapat2...aku dah mula dah nak panas hati. aku cakap jela direct kat dia.."dik, awak takyah ikut saya dekat2 bleh tak? nak tengok pun jadik rimas lah! bukannya akak nak ambik pun baju2 tuh!"....pastu boleh plak budak tu buat muka selamba jek. aku pun apelagi..blahla!! dahla kedai tuh panas..budak tuh lagi la nak memanaskan ati aku. cubala bagi orang space sket nak pilih2 baju. dr nak beli langsung tak jadi beli. kanke rugi jualan. tah hape2 tah. aku suka kalu budak salesgirl ikut tp dia pandai bagi kita ruang. dia ikut pun bagus sebab mebi kita nak tanya pape ke..amik baju tergantung tinggi sana ke..nak bagi gunting kain ela ke..ini tak. dia ikut rapat2. marahla aku!! hisy...sape2 budak salesgirl yg baca nih harap amikla perhatian. sekian.

No comments:

About this blog