Followers

Tuesday, May 29, 2012

hari ini - mei 29

aku genap 32 tahun pada hari ini-29 mei 2012. bersamaan dengan tarikh kematian allahyarham p. ramlee. selalu mesti perasan sendiri bila org dok ingat2 p.ramlee diorg akan ingat kat aku punya besday jugak, hweehuuu!! hmm..sudah bertambah setahun umur. sudah bertambah anak kepada 2 (kwn yg lain nk masuk 4). semoga dapat menjadi seorang yg lebih baik lagi kepada allah, kepada suami, kepada anak2, kepada mak ayah dan keluarga dan kepada diri sendiri. semoga lebih ke arah yg positif drp arah yg negatif, insyaallah. terima kasih pada cik abg yg byk membantu semasa aku peknen dulu sampai waktu nak bersalin di bilik bersalin, dan sehingga ke saat ini. terima kasih. semuanya farah ingat sampai sekarang.

hari ini hari ke-22 berpantang. tak sabar nak tunggu masuk kerja dan uruskan berapa amaun susu adik buat bekal masa kerja nanti. lagipun dah nak bulan puasa kan. sekarang banyak direct feeding tak nampak lg berapa yg adik perlukan. setakat ni pam ada dapat total 2.5 oz, 2.0, 1.5, masa adik sedang tidur. hingga ketemu lagi..

2 comments:

Cinta Misteri said...

Selamat mencecah ke tingkat thn yg baru. Maaf terlewat wish...
Berpantang di mana ni?

~farra_~ said...

di rumah mak kat bangi. rumah sendiri pun dekat umah mak juga ;)

About this blog