Followers

Saturday, July 25, 2009

suatu masa dulu..



ni gambar masa majlis kawin kitorg, ogos 2003. kitorg kenal hujung 2002, tunang april 2003. cepat je kan? tapi kalu hati dah serasi, teruskan ajelah. lagipun ayah ngan mak tak suka bila kitorg asik kuar berdua je. terus suh abg bawak wakil merisik, huhu!! masa nih aku mmg nerves gile la. senyum mmg takde ropa senyum. pastu juadah pengantin ngan kek aku tak merasa pun. adik2 aku yg pulun licin sume. gabra beb!! makan tu pun rasa cam ade duri kat tekak, ayooo...



yang atas ni gambar2 kitorg berdua la pas dah kawin. kemana2 bejalan pun mesti ade nak amik gambar. mostly aku la yg nak begambarnya sebab aku suka bab2 begambar nih. abg aku cam malas and pemalu (kununnn..). kalu bejalan2 adelah bersama2 ngan famili aku ye! adela ke cameron, bukit tinggi indon sana, trip bebudak tadika aulad, heh 2-in-1 la..nak jalan sendiri? jangan harapla. kitorg ke klcc berdua pun mana penah lagi.


yang ni gambar faris terbaru, 3 bulan umurnya..lepas 6 tahun penantian. muhammad faris hafizin bin hisyammuddin..

2 comments:

nazaTIMsuria said...

peratikan yer saiz masing2 sblm kawin....






oohh tidak!
adakah aku akan begitu lepas kwin???

farah hamirdin said...

errr..jgnla gitu makteh. janganla diwar2kan. nanti org tauuu..diam2 udah lerr..mueh..mueh..

About this blog